Regulamin

REGULAMINY

REGULAMIN PRZYJECIA DRUŻYNY DO TURNIEJU
Przyjmowanie drużyn do turnieju następuje według następujących zasad:
a) Wysłanie zgłoszenia poprzez formularz dostępny na stronie z następującymi informacjami: nazwa drużyny, kategoria, telefon kontaktowy, emeil kontaktowy, ilość osób, pakiet
b) Wpłata opłaty startowej do 20 września 2018.
TURNIEJE GŁÓWNE – 1 zespół 450 zł, 2 zespoły 800 zł, 3 zespoły 700zł, 4 zespoły 600zł
PROLOG – 200zł drużyna

REGULAMIN TURNIEJU

Halowy turniej piłki nożnej Mundialito 8
Przepisy zgodnie zasadami gry PZPN wyłączając:
a) przepis ze spalonym
b) auty wznawiamy nogą (w przypadku strzelenia bramki bezpośrednio nie zostaje ona uznana)
c) bramkarz aut bramkowy wznawia ręką
Czas gry:
a) Kategoria 2011 chłopcy – 1×10 minut
b) Kategoria 2007 dziewczyny – mecze grupowe, finały pocieszenia 1×13 minut, półfinały oraz mecze o 1 i 3 miejsce 2×10 minut
c) Kategoria 2005 dziewczyny – mecze grupowe, finały pocieszenia 1×15 minut, półfinały oraz mecze o 1 i 3 miejsce 2×10 minut
d) Kategoria 2008 chłopcy – mecze grupowe, finały pocieszenia 1×15 minut, półfinały oraz mecze o 1 i 3 miejsce 2×10 minut
e) Kategoria 2010 chłopcy – mecze grupowe, finały pocieszenia 1×13 minut, półfinały oraz mecze o 1 i 3 miejsce 2×10 minut
Ilość zawodników: 4+1 MUNDIALITO GŁÓWNE, 3+1 PROLOG
Piłka: turniej rocznika 2011 rozgrywany będzie piłką rozmiar 3, pozostałe kategorie piłką halową
W przypadku remisu w meczach półfinałowych o zwycięstwie decyduje seria rzutów karnych (3 kolejki)
W przypadku równej ilości punktów o wyższej lokacie decyduje:
a) Bezpośredni mecz ( w przypadku turnieju chłopców dotyczy meczu w danej fazie grupowej I lub II jeśli w meczu drugiej fazy grupowej padł remis o wyższej lokacie w następnej kolejności decyduje mecz z fazy I )
b) Różnica bramek
c) Ilość bramek zdobytych
d) Seria rzutów karnych 3 kolejki
W meczach fazy grupowej za zwycięstwo drużyna otrzymuje 3 punkty, remis 1 punkt, porażka 0 punktów

NAGRODY
1.Pamiątkowa statuetka dla każdej drużyny biorącej udział w turnieju.
2.Pamiątkowy dyplom dla każdego uczestnika turnieju.
3.Medale dla zawodników 3-pierwszych drużyn biorących udział w turnieju chłopców rocznika 2010,2008 oraz dziewczyn 2005, 2007.
4.PUCHAR DLA ZWYCIĘZKICH DRUŻYN biorących udział w turnieju chłopców rocznika 2010,2008 oraz dziewczyn 2005, 2007.
5.Nagrody rzeczowe dla  1,2,3 drużyny turniej dziewczyn rocznika 2005 oraz 2007.
6. VOUCHERY na sprzęt sportowy do wykorzystania w R-GOL.COM dla drużyn zajmujących 1,2,3 miejsce w turnieju chłopców rocznika 2008 oraz 2010
1 miejsce – 1000 zł
2 miejsce – 750 zł
3 miejsce – 500zł
7. Pamiątkowa statuetka oraz nagroda rzeczowa dla najlepszego zawodnika, bramkarza, strzelca w każdej kategorii wiekowej.

OPISY ROZGRYWEK

Opis rozgrywek turnieju chłopców rocznika 2011
W turnieju bierze udział 12 zespołów podzielonych na 3 grupy w każdej po 4 zespołu. Po rozegraniu spotkań w I fazie grupowej na podstawie nieoficjalnej klasyfikacji drużyny zostaną podzielone po raz kolejny na 3 grupy (4 zespoły).

Opis rozgrywek turnieju dziewczyn roczników 2005 oraz 2002
W turnieju dla danej kategorii wiekowej bierze udział 10 zespołów, które zostają podzielone na dwie grupy (5 zespołowe), po rozegraniu spotkań grupowych drużyny z miejsc 1 i 2 rozgrywają mecze półfinałowe, z których zwycięzcy rozgrywają mecz o 1 miejsce natomiast przegrani mecz o 3 miejsce. Zespoły z miejsc 3,4,5 rozgrywają drugiego dnia finały pocieszenia, w których rywalizują z zespołami z tych samych miejsc grupy przeciwnej. Do końcowej klasyfikacji wliczane są spotkania, które zainteresowane zespoły rozegrały miedzy sobą w fazie grupowej.

Opis rozgrywek turnieju chłopców roczników 2005 oraz 2008
W turnieju chłopców wystąpi 16 drużyn w kategorii U-13 (roczniki 2005,2006) oraz 16 drużyn w kategorii U-10(roczniki 2008, 2009). Turniej składał się będzie z 3 faz.

I FAZA
16 zespołów zostanie podzielonych na na cztery grupy, z których drużyny z miejsc 1 i 2 przystąpią do rywalizacji grupowej „LIGI MISTRZÓW”, natomiast drużyny z miejsc 3 i 4 przystąpią do rywalizacji grupowej „LIGI EUROPY”.

II FAZA
8 drużyn, które awansowały do „LIGI MISTRZÓW” zostaną podzielone na dwie grupy, z których drużyny z miejsc 1,2 awansują do półfinałów „A” (rywalizacja o miejsca 1-4) natomiast zespoły z miejsc 3,4 będą rywalizowały o miejsca 5-8

8 drużyn, które zajęły miejsca 3,4 zagrają w „LIDZE EUROPY”. Zostaną one podzielone na dwie grupy, z których drużyny z miejsc 1,2 będą rywalizowały o miejsca 1-4 , natomiast 3 i 4 drużyna o miejsca 5-8

III FAZA – FINAŁOWA
a) Drużyny z miejsc 1,2 z grup „LIGA MISTRZÓW” będą grać w półfinałach turnieju

– 1 miejsce z grupy „LIGA MISTRZÓW” z hali Milówka – 2 miejsce z grupy „LIGA MISTRZÓW” z hali Węgierska Górka
– 1 miejsce z grupy „LIGA MISTRZÓW” z hali Węgierska Górka – 2 miejsce z grupy „LIGA MISTRZÓW” z hali Milówka

b) Miejsca 3 i 4 z grup „LIGA MISTRZÓW” będą rozgrywać między sobą mecze o miejsca 5-8 , grając „każdy z każdym” z wyjątkiem meczy, które były rozegrane między sobą w grupach „LIGA MISTRZÓW” które będą wliczane do końcowej klasyfikacji.

c) Miejsca 1 i 2 z grup „LIGA EUROPY” będą rozgrywać między sobą mecze o MISTRZA LIGI EUROPY grając „każdy z każdym” z wyjątkiem meczy, które były rozegrane między sobą w grupach „LIGA EUROPY ” które będą wliczane do końcowej klasyfikacji.

c) Miejsca 3 i 4 z grup „LIGA EUROPY” będą rozgrywać między sobą mecze o miejsca 5-8 LIGI EUROPY w turnieju grając „każdy z każdym” z wyjątkiem meczy, które były rozegrane między sobą w grupach „LIGA MISTRZÓW” które będą wliczane do końcowej klasyfikacji.

REGULAMIN KONKURSU – MAJÓWKA Z TYCJANEM
1. W konkursie biorą udział drużyny uczestniczące w turniejach rocznika 2008 oraz 2010 chłopców, korzystające z bazy noclegowej turnieju.
2. Losowanie drużyny która wygra główną nagrodę odbędzie się w niedzielę przed meczami finałowymi.
3. Jedynym warunkiem otrzymania głównej nagrody jest obecność całej drużyny podczas niedzielnych finałów na hali sportowej w Węgierskiej Górce. W przypadku braku obecności zawodników znajdujących się na liście zgłoszeniowej oraz trenera losowana będzie kolejna drużyna.
4. NAGRODA GŁÓWNA . Pobyt z pełnym wyżywieniem w dniach 1-3 maja w hotelu TYCJAN oraz udział w MIĘDZYNARODOWYM TURNIEJU PIŁKI NOŻNEJ „LISEK CUP” (12 zawodników oraz trener).

REGULAMIN KONKURSU – WYGRAJ STROJE DLA SWOJEGO ZESPOŁU
1.Nagroda główna: torba sportowa + 12 kompletów stroi R-GOL z numeracją oraz herbem klubu
2.Konkurs przeznaczony jest dla drużyn uczestniczących w 9 edycji turnieju, korzystających z bazy noclegowej oferowanej przez organizatorów.
3.Warunkiem przystąpienia do konkursu są:
a)podanie do dnia 30.09.2018 dokładnej liczby uczestników biorących udział wraz z drużyną w MUNDIALITO 9(zawodnicy, trenerzy, kibice)
b)uczestnictwo w turnieju zadeklarowanej liczby osób.
c)W skład drużyny wchodzą zawodnicy zespołu przypisanego do turnieju w określonej kategorii wiekowej wraz z trenerami i kibicami.
d)W przypadku równej ilości osób uczestniczących w turnieju dotyczy to zarówno turnieju dziewczyn jak i chłopców, organizator nagradza główną nagrodą drużynę, która jako pierwsza dokona rejestracji do turnieju poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie lub emeil.


Główny Sponsor

R-gol

Organizatorzy Turnieju

UKS Milówka
Gmina milówka
Węgierska górka

Patroni Medialni

Sportowe beskidy
wg media

Nasi partnerzy

ASZAS
Folker
Gekiyaku Design
Helena
Ig-stal
Trofea
Tycjan
Usuwanie wgnieceń
Willa nad rzeką