Regulamin

REGULAMINY

REGULAMIN PRZYJECIA DRUŻYNY DO TURNIEJU
Przyjmowanie drużyn do turnieju następuje według następujących zasad:
a) Wysłanie zgłoszenia poprzez formularz dostępny na stronie z następującymi informacjami: nazwa drużyny, kategoria, telefon kontaktowy, emeil kontaktowy, ilość osób, pakiet
b) Wpłata opłaty startowej do 14 dni od momentu wysłania potwierdzenia rezerwacji                                                         c) Opłata za pobyt uczestników najpóźniej 21 dni przed rozpoczęciem turnieju.

TURNIEJE GŁÓWNY CHŁOPCÓW – 1 zespół 450 zł, 2 zespoły – 800 zł

PROLOG ORAZ TURNIEJ DZIEWCZYN – brak opłaty startowej

PRZEPISY

Halowy turniej piłki nożnej Mundialito 10
Przepisy zgodnie zasadami gry PZPN wyłączając:
a) przepis ze spalonym
b) auty wznawiamy nogą (w przypadku strzelenia bramki bezpośrednio nie zostaje ona uznana)
c) bramkarz aut bramkowy wznawia ręką
Czas gry:
a) Przedszkoliada roczników  2012 i 2013 – 1×12 minut
b) Kategoria 2009 dziewczyny – mecze grupowe, finały pocieszenia 1×13 minut, półfinały oraz mecze o 1 i 3 miejsce 2×10 minut
c) Kategoria 2005 dziewczyny – mecze grupowe, finały pocieszenia 1×15 minut, półfinały oraz mecze o 1 i 3 miejsce 2×10 minut
d) Kategoria 2008 chłopcy – mecze grupowe, finały pocieszenia 1×15 minut, półfinały oraz mecze o 1 i 3 miejsce 2×10 minut
e) Kategoria 2010 chłopcy – mecze grupowe, finały pocieszenia 1×15 minut, półfinały oraz mecze o 1 i 3 miejsce 2×10 minut
Ilość zawodników: 4+1 MUNDIALITO GŁÓWNE, 3+1 PROLOG
Piłka: turniej rocznika 2012 oraz 2013 rozgrywany będzie piłką rozmiar 3, pozostałe kategorie piłką halową
W przypadku remisu w meczach półfinałowych o zwycięstwie decyduje seria rzutów karnych (3 kolejki)
W przypadku równej ilości punktów o wyższej lokacie decyduje:
a) Bezpośredni mecz ( w przypadku turnieju chłopców dotyczy meczu w danej fazie grupowej I lub II jeśli w meczu drugiej fazy grupowej padł remis o wyższej lokacie w następnej kolejności decyduje mecz z fazy I )
b) Różnica bramek
c) Ilość bramek zdobytych
d) Seria rzutów karnych 3 kolejki
W meczach fazy grupowej za zwycięstwo drużyna otrzymuje 3 punkty, remis 1 punkt, porażka 0 punktów

NAGRODY
W trakcie ustalania

OPISY ROZGRYWEK

Rocznik 2012

W turnieju bierze udział 8 zespołów podzielonych na 2 grupy w każdej po 4 zespołu. Po rozegraniu spotkań w I fazie grupowej na podstawie  klasyfikacji drużyny zostaną podzielone po raz kolejny na 2 grupy (4 zespoły). Drużyny z miejsc 1 i 2 po pierwszej fazie rywalizują  o miejsca 1-4 natomiast zespoły z miejsc 3 i 4 rywalizują o miejsca 5-8.

Rocznik 2013
W turnieju bierze udział 8 zespołów podzielonych na 2 grupy w każdej po 4 zespołu. Po rozegraniu spotkań w I fazie grupowej na podstawie nieoficjalnej klasyfikacji drużyny zostaną podzielone po raz kolejny na 2 grupy (4 zespoły).

Dziewczyny roczniku 2005 oraz 2009
W turnieju dla danej kategorii wiekowej bierze udział 10 zespołów, które zostają podzielone na dwie grupy (5 zespołowe), po rozegraniu spotkań grupowych drużyny z miejsc 1 i 2 rozgrywają mecze półfinałowe, z których zwycięzcy rozgrywają mecz o 1 miejsce natomiast przegrani mecz o 3 miejsce. Zespoły z miejsc 3,4,5 rozgrywają drugiego dnia finały pocieszenia, w których rywalizują z zespołami z tych samych miejsc grupy przeciwnej. Do końcowej klasyfikacji wliczane są spotkania, które zainteresowane zespoły rozegrały miedzy sobą w fazie grupowej.

Chłopcy  roczniki 2008 oraz 2010
W turnieju chłopców wystąpi 16 drużyn w kategorii U-12 (roczniki 2008,2009) oraz 16 drużyn w kategorii U-0(roczniki 2010, 2011). Turniej składał się będzie z 3 faz.

I FAZA
16 zespołów zostanie podzielonych na na cztery grupy, z których drużyny z miejsc 1 i 2 przystąpią do rywalizacji grupowej „LIGI MISTRZÓW”, natomiast drużyny z miejsc 3 i 4 przystąpią do rywalizacji grupowej „LIGI EUROPY”.

II FAZA
8 drużyn, które awansowały do „LIGI MISTRZÓW” zostaną podzielone na dwie grupy, z których drużyny z miejsc 1,2 awansują do półfinałów „A” (rywalizacja o miejsca 1-4) natomiast zespoły z miejsc 3,4 będą rywalizowały o miejsca 5-8

8 drużyn, które zajęły miejsca 3,4 zagrają w „LIDZE EUROPY”. Zostaną one podzielone na dwie grupy, z których drużyny z miejsc 1,2 będą rywalizowały o miejsca 1-4 , natomiast 3 i 4 drużyna o miejsca 5-8

III FAZA – FINAŁOWA
a) Drużyny z miejsc 1,2 z grup „LIGA MISTRZÓW” będą grać w półfinałach turnieju

– 1 miejsce z grupy „LIGA MISTRZÓW” z hali Milówka – 2 miejsce z grupy „LIGA MISTRZÓW” z hali Węgierska Górka
– 1 miejsce z grupy „LIGA MISTRZÓW” z hali Węgierska Górka – 2 miejsce z grupy „LIGA MISTRZÓW” z hali Milówka

b) Miejsca 3 i 4 z grup „LIGA MISTRZÓW” będą rozgrywać między sobą mecze o miejsca 5-8 , grając „każdy z każdym” z wyjątkiem meczy, które były rozegrane między sobą w grupach „LIGA MISTRZÓW” które będą wliczane do końcowej klasyfikacji.

c) Miejsca 1 i 2 z grup „LIGA EUROPY” będą rozgrywać między sobą mecze o MISTRZA LIGI EUROPY grając „każdy z każdym” z wyjątkiem meczy, które były rozegrane między sobą w grupach „LIGA EUROPY ” które będą wliczane do końcowej klasyfikacji.

c) Miejsca 3 i 4 z grup „LIGA EUROPY” będą rozgrywać między sobą mecze o miejsca 5-8 LIGI EUROPY w turnieju grając „każdy z każdym” z wyjątkiem meczy, które były rozegrane między sobą w grupach „LIGA MISTRZÓW” które będą wliczane do końcowej klasyfikacji.

REGULAMIN KONKURSU – WEEKEND W TYCJANIE
1. W konkursie biorą udział drużyny uczestniczące w turniejach rocznika 2008 oraz 2010 chłopców, korzystające z bazy noclegowej turnieju.
2. Losowanie drużyny która wygra główną nagrodę odbędzie się w niedzielę przed meczami finałowymi.                      3. Jedynym warunkiem otrzymania  głównej nagrody jest obecność całej drużyny podczas niedzielnych finałów na hali sportowej w Węgierskiej Górce od godziny 12:00 . W przypadku braku obecności zawodników znajdujących się na liście zgłoszeniowej oraz trenera losowana będzie kolejna drużyna.

 


Główny Sponsor

R-gol

Organizatorzy Turnieju

UKS Milówka
Gmina milówka
Węgierska górka

Patroni Medialni

Kronika

Nasi partnerzy

Tycjan
Ig-stal
ASZAS
Pod Baranią
Geologus
Geki Dsgn
Usuwanie wgnieceń