Regulamin

REGULAMIN PRZYJĘCIA DRUŻYNY DO TURNIEJU

Przyjmowanie drużyn do turnieju następuje według następujących zasad:

  • Wysłanie zgłoszenia poprzez formularz dostępny na stronie z następującymi informacjami: nazwa drużyny, kategoria, telefon kontaktowy, emeil kontaktowy, ilość osób, pakiet
  • Wpłata opłaty startowej do 14 dni od momentu wysłania potwierdzenia rezerwacji
  •  Opłata za pobyt uczestników najpóźniej 21 dni przed rozpoczęciem turnieju.

Opłaty startowe:

TURNIEJE GŁÓWNY CHŁOPCÓW I DZIEWCZYN – 400 zł – zespół

MUNDIALITO DLA MALUCHA – 200 zł – zespół

PODSTAWOWE PRZEPISY

  • Czas gry ( 1×15 minut – turnieje główne, 10-13 minut -„Mundialito dla malucha”)
  • Gramy ( 4-1 – turnieje główne+ rocznik 2012, 2013 i 2014 4+0/3+1)
  • Zgodnie z przepisami PZPN wyłączając:  przepis o spalonym, aut bramkowy bramkarz wznawia ręką, auty wprowadzamy nogą.

 

 


Główny Sponsor

R-gol

Organizatorzy Turnieju

UKS Milówka
Gmina milówka
Węgierska górka

Patroni Medialni

Kronika

Nasi partnerzy

Tycjan
Ig-stal
ASZAS
Pod Baranią
Geologus
Usuwanie wgnieceń
Mitech
Geki Dsgn