REGULAMIN PRZYJĘCIA DRUŻYNY DO TURNIEJU
Przyjmowanie drużyn do turnieju następuje według następujących zasad:
- Wysłanie zgłoszenia poprzez formularz dostępny na stronie z następującymi informacjami: nazwa drużyny, kategoria, telefon kontaktowy, emeil kontaktowy, ilość osób, pakiet
- Wpłata opłaty startowej do 14 dni od momentu wysłania potwierdzenia rezerwacji
- Opłata za pobyt uczestników najpóźniej 21 dni przed rozpoczęciem turnieju.
- Termin przyjmowania zgłoszeń do turnieju upływa w dniu 16.10.2021
Regulamin – „Mundialito dla Malucha”
- Przed wejściem na obiekt oraz opuszczając Halę Sportową Uczestnicy Turnieju (Zawodnicy, Trenerzy, , Organizatorzy, Sędziowie, Obsługa turnieju itp.) zobowiązani są do dezynfekcji dłoni w strefie do tego wyznaczonej.
- Podczas trwania rozgrywek rodzice/opiekunowie/kibice nie mają wstępu na obiekt na który wchodzą tylko osoby zweryfikowane prze turniejem. Po weryfikacji każda osoba uprawniona do wejścia na obiekt otrzyma pamiątkową bransoletkę która umożliwia swobodne poruszanie się po obiekcie oraz wyjście i wejście na halę w trakcie jego trwania
- Przebywających na terenie hali sportowej obowiązuje nakaz zasłaniania ust i nosa oraz dezynfekcja rąk. Zwolnieni z obowiązku noszenia maseczek są trenerzy i zawodnicy aktualnie rozgrywający swoje mecze.
- Osoby przebywające na obiekcie zobowiązane są do zachowania 2m odległości od innych uczestników.
- Na terenie obiektu nie mogą przebywać osoby, które w okresie 7 dni przed datą rozpoczęcia turnieju przejawiały objawy mogące wskazywać na zakażenie wirusem SARS-Cov-2.
- Każdy zespół może składać się maksymalnie z 10 zawodników i 2 członków sztabu, tylko osoby ujęte na liście zgłoszeniowej mają możliwość wejścia na halę.
Regulamin turnieju „ uproszczony”
- Czas gry 1×13 min – wszystkie kategorie
- Ilość zawodników na boisku , 2015 i 2014 – 4+0, pozostałe 4+1
- Przepisy zgodnie z przepisami PZPN wyłączając przepis o spalonym, auty wprowadzamy nogą ( minimum 2 kontakty)
- Turniej rocznika 2015 i 2014 prowadzone bez klasyfikacji końcowej , mecze sędziują trenerzy według zasady „ Radość z grania”
- W pozostałych kategoriach prowadzona będzie klasyfikacja końcowa, za zwycięstwo zespół otrzymuje 3 punkty, remis 1 punkt, porażka 0
- Kolejność miejsc w przypadku równej ilości punktów ustalona zostaje na podstawie aktualnych przepisów PZPN ( bezpośredni mecz, różnica bramek itd.)
- Sędzia za faul lub niesportowe zachowanie w turnieju rocznika 2012 mam prawo usunąć zawodnika na 2 lub 4 minuty w jego miejsce może wejść inny zawodnik z ławki rezerwowej.
- Decyzję w sprawach spornych nieujętych w regulaminie podejmuje organizator turnieju.
Wpisowe;
300 zł – drużyna
Nagrody
- Każdy uczestnik otrzymuje pamiątkowy medal oraz drobne upominki rzeczowe
- Zespoły z miejsc 1-3 turnieju rocznika 2013 otrzymują okolicznościowe puchary
Regulamin – TURNIEJE GŁÓWNE
- Przed wejściem na obiekt oraz opuszczając Halę Sportową Uczestnicy Turnieju (Zawodnicy, Trenerzy, , Organizatorzy, Sędziowie, Obsługa turnieju itp.) zobowiązani są do dezynfekcji dłoni w strefie do tego wyznaczonej.
- Podczas trwania rozgrywek rodzice/opiekunowie/kibice nie mają wstępu na obiekt na który wchodzą tylko osoby zweryfikowane prze turniejem. Po weryfikacji każda osoba uprawniona do wejścia na obiekt otrzyma pamiątkową bransoletkę która umożliwia swobodne poruszanie się po obiekcie oraz wyjście i wejście na halę w trakcie jego trwania
- Przebywających na terenie hali sportowej obowiązuje nakaz zasłaniania ust i nosa oraz dezynfekcja rąk. Zwolnieni z obowiązku noszenia maseczek są trenerzy i zawodnicy aktualnie rozgrywający swoje mecze.
- Osoby przebywające na obiekcie zobowiązane są do zachowania 2m odległości od innych uczestników.
- Na terenie obiektu nie mogą przebywać osoby, które w okresie 7 dni przed datą rozpoczęcia turnieju przejawiały objawy mogące wskazywać na zakażenie wirusem SARS-Cov-2.
- Każdy zespół może składać się maksymalnie z 12 zawodników i 2 członków sztabu, tylko osoby ujęte na liście zgłoszeniowej mają możliwość wejścia na halę.
Regulamin turnieju
- Czas gry – dostosowany do ilości drużyn
- Ilość zawodniczek na boisku 4+1
- Przepisy zgodnie z przepisami PZPN wyłączając przepis o spalonym, auty wprowadzamy nogą ( minimum 2 kontakty)
- Sędzia za faul lub niesportowe zachowanie w turniej ma prawo usunąć zawodniczkę z boiska na 2 lub 4 minuty (zespół na okres kary gra w osłabieniu, w przypadku utraty bramki w czasie kary zawodnik może wrócić na boisko)
- Decyzję w sprawach spornych nieujętych w regulaminie podejmuje organizator turnieju.
Wpisowe
300 zł – drużyna
Opis turnieju dziewczyn
Turniej będzie składał się z dwóch faz w każdej kategorii
- Turniej dziewczyn U-11 – system „każdy z każdym” mecz i rewanż
- Turniej dziewczyn U-13- system „każdy z każdym” w grupie, następnie zespoły z miejsc 1-2 rywalizują o miejsca (1-4) , z miejsc 3 i 4 rywalizują o miejsca (5-8) natomiast zespoły z miejsca 5 rozgrywają mecz o „9 miejsce”
Opis turnieju chłopców
- I faza , 16 zespołów w każdej kategorii wiekowej podzielonych zostanie na dwie 8 drużynowe grupy , rywalizacja w systemie każdy z każdym
- II faza , a)zespoły z miejsc 1/2 rywalizują o miejsca 1-4 system pucharowy (1a-2b ,2a – 1b), b) zespoły z miejsc 3/4 rywalizują o miejsca 5-8 system „pucharowy”. c) zespoły z miejsc 5-6 rywalizują o miejsca 9-12 system „pucharowy”. d)zespoły z miejsc 7/8 rywalizują o miejsca 13-16 system „pucharowy”.
Nagrody
- Każdy uczestniczka otrzymuje pamiątkowy medal .
- Najlepszy bramkarz/strzelec/zawodnik otrzymuje pamiątkową statuetkę + nagroda rzeczowa
- I trener każdego zespołu otrzymuje upominek od organizatorów.
- Zespoły z miejsc 1-3 otrzymują okolicznościowe puchary oraz zestaw upominków dla całej drużyny
Organizator Turnieju
Patronat

